در چند دقیقه لیوان سفارشی بسازیدReviewed by چاپ متین on Oct 1Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
در چند دقیقه لیوان سفارشی بسازید

در چند دقیقه لیوان سفارشی بسازید

همیشه در طول زندگی موارد بسیار اندکی مانند نشستن روی کاناپه و یا مبل و یک فنجان چای و قهوه می تواند جذاب و آرامش بخش باشد. همین بخار خفیفی که از فنجان شما خارج می شود حس بسیار خاص و آرامش بخشی به شما می دهد. حالا شما تصور بکنید این لیوان شما عکس خودتان ، عکس عزیزان و یا عکس خاطره انگیزی از آن شخص داشته باشید. با این تصور چقدر لیوان شما می تواند جذاب و زیبا باشد.

شاید تصور شما از لیوان اختصاصی بسیار سخت و پیچیده باشد درحالیکه ما در چاپ متین در قالب مقاله در چند دقیقه لیوان سفارشی بسازید به شما آموزش طراحی لیوان اختصاصی خواهیم داد. شما می توانید یک لیوان قهوه را از ابتدا با استفاده از طرح ها، تصاویر یا عکس های خود طراحی کنید. در حالی که ممکن است چنین پروژه ای در ابتدا دلهره آور به نظر برسد، ما یک راهنمای ساده برای شروع طراحی لیوان شما به شما آموزش خواهیم داد تا به نتیجه مطلوبی برسید.

برای چه کاری می توانم از لیوان های سفارشی استفاده کنم؟

قبل از اینکه به یکسری نکات اصلی طراحی و نحوه تولید بپردازیم، بیایید در وهله اول به اهمیت و چرایی و محل مصرف لیوان های سفارشی یکسری نکاتی را برای شما بیان بکنیم. کاربردهای بی شماری برای یک لیوان قهوه سفارشی وجود دارد، از رویدادها و تعطیلات گرفته تا کادو تولد و روز و مناسب خاص. در این مقاله در چند دقیقه لیوان سفارشی بسازید فقط به چند نمونه زیبا و جذاب که از آن لذت خواهید برد برای شما بیان میکنیم این موارد عبارت است از :

Dedicated mug design training

برای تعطیلات: این تعطیلات می تواند ایام نوروز به عنوان یک هدیه برای نوه ها و فرزندان ، هدیه روز تولد ، جشن های ولنتاین ، شب های یلدا ، روز یک شغل خاص مثل روز معلم و … می توانید از این لیوان ها استفاده بکنید. کافی است شما با استفاده از این لیوان های اختصاصی جشن خودتان را به یادماندنی و زیبا و خاطره انگیز بکنید.

بدون مناسبت: نیازی به موقعیتی برای هدیه دادن نیست، و از آنجایی که لیوان های اختصاصی همیشه مفید خواهند بود، سفارشی کردن یک لیوان برای یک دوست یا عزیز راهی عالی برای نشان دادن میزان محبت شماست. آنها همیشه هر بار که هدیه شما را از کمد بیرون می آورند و می بینند که با چه عکس ها یا نوشته هایی آن را طراحی کرده اید، همیشه به یاد شما خواهند بود و قدردان محبت شما خواهند بود.

مهمانی های تجاری: لیوان های قهوه را می توان برای پروژه های حرفه ای نیز استفاده کرد. قرار دادن یک برند یا لوگوی برجسته و نمادین بر روی لیوان های تبلیغاتی که تهیه می کند، راه بسیار خوبی برای افزایش مخاطبان، ساختن برند خود و به جا گذاشتن تصوری است که مشتریان برای سال های آینده در خانه های خود خواهند دید.

اقلام تبلیغاتی: استفاده از لیوان های تبلیغاتی یک شکل با اسم برند سازمانی شما در بین کارمندان تان حس کارگروهی یک شکل و سازمان دهی شده به آنها می دهد. افرادی که در مجموعه شما حضور به عمل می رسانند با دیدن لیوان های یک دست با اسم و برند سازمانی شما حس اعتماد و اعتبار دو چندانی به مجموعه شما پیدا میکنند.

استفاده شخصی : هیچ عیب و یا ایرادی ندارد که شما بدون مناسب فقط صرفا برای استفاده شخصی خود اقدام به چاپ لیوان سفارشی بکنید. شما می توانید هر طرح و شکل دلخواهی را که بخواهید انتخاب بکنید و برروی هر مدل لیوانی که علاقه دارید چاپ بزنید. اتفاقا لیوان های شخصی و سفارشی در بعضی از موارد بسیار زیباتر و جذاب تر خواهد زیرا شما دقیقا براساس میل و سلیقه خود یک لیوانی را انتخاب و سفارش دادید.

آموزش طراحی لیوان اختصاصی

چگونه طرح خودمان را روی لیوان چاپ بزنیم؟

برای شروع طراحی یک چاپ عکس روی  لیوان کافی است چند لحظه به طراحی که قرار است روی لیوان انجام بدهید فکر بکنید. اما چگونه می توانید یک لیوان رویایی و متناسب با سلیقه خود طراحی بکنید؟ این فرایند ممکن است زمان بر و سخت به نظر برسد ولی کار بسیار ساده و راحتی می باشد. تیم چاپ متین این کار را برای شما بسیار ساده و راحت کرده است تنها کاری که باید انجام بدهید این است که :

یک ) نوع لیوان را انتخاب بکنید

با مراجعه به فرم سفارش آنلاین موجود در سایت چاپ متین از بین انواع لیوان های سفارشی در شکل و سایز های مختلف یکی را متناسب با سلیقه خود انتخاب و سپس سفارش بدهید. صادقه باید بگوئیم تنوع لیوان ها بسیار زیاد می باشد شما باید براساس هدف از این هدیه و سلیقه مخاطب خود یکی را به دلخواه خود انتخاب بکنید.

دوم ) لیوان های خود را سفارشی بکنید

گام بعدی شما این است که انتخاب کنید آیا می خواهید از عکس های گالری خود یک لیوان را سفارش بدهید و یا اینکه می خواهید برای شما طراحی صورت بگیرد. ما در چاپ متین هر دو قابلیت را برای سفارش آنلاین داریم. ایده های متنوعی هم می توانید در طراحی خود بکار بگیرید از Qrcod گرفته تا یکسری عکس های سه بعدی که باعث جذاب تر شدن طراحی شما بشود نیز استفاده بکنید.

سوم ) نظرخواهی در مورد طراحی

راهکار بعدی که باید در مورد طراحی رعایت بکنید نظرخواهی از دیگران می باشد. شما یک طرحی را طراحی میکنید یا اینکه یک عکسی را انتخاب میکنید و برای انتخاب درست و نهایی کافی است از اطرافیانتان نظرخواهی بکنید. همیشه یک طرحی ممکن است چون شما طراحیش کرده باشید نواقص و ایرادهای آنها را متوجه نشده باشید در حالیکه یک نفر از بیرون وقتی طرحی را میبنید ایرادات آنها را به خوبی متوجه خواهد شد.

چهارم ) کار با نرم افزارهای گرافیکی

یکسری سایت هایی وجود دارد که در آن شما به راحتی می توانید عکس های زیبا و با کیفیت و رایگانی را دانلود و در طراحی خود استفاده کنید برای اطلاعات بیشتر از این سایت ها می توانید مقاله بهترین سایت های دانلود رایگان تصاویر را مطالعه بفرمایید. شما می توانید برای طراحی خود یکسری از این تصاویر را برای خود دانلود بکنید و با استفاده از نرم افزارهای طراحی مانند فتوشاپ ، کورل ، ایلستریتور و حتی ورد طراحی خودتان را انجام بدهید. برای طراحی کافی است ابعاد مورد نظر چاپ لیوان خودتان را ایجاد بکنید و سپس اقدام به طراحی زیبا و خارق العاده متناسب با سلیقه خود بزنید.

لیوان سفارشی در دست شماس

از آنجایی که لیوان های سفارشی چنان کاربردی دارد که برای شرکت ها، مشاغل کوچک، رویدادها، مجالس اجتماعی یا حتی هدایای شخصی و معنادار کاربرد دارد، متوجه این خواهیم شد که استفاده و طراحی و سپس سفارش چاپ روی لیوان چقدر می تواند مفید و کاربردی باشد. وقتی شما لیوانی را که هدیه گرفته اید در دست می گیرید متوجه میشوید چقدر این لیوان برای شما جذاب و به آن علاقه مند هستید. کافی است با کمی حوصله و وقت در چند دقیقه لیوان سفارشی بسازید. شاید سخت به نظر برسد ولی شما که تا پایان این مقاله در چند دقیقه لیوان سفارشی بسازید با ما همراه بودید متوجه می شوید که چقدر این برای شما و راحت خواهد بود. البته یکسری نکات تخصصی در طراحی لیوان وجود دارد تحت عنوان  راهنمای طراحی چاپ لیوان که با سر زدن به این مقاله می توانید به نکات بسیار خوب و ارزشمندی در زمینه طراحی لیوان دست پیدا بکنید.

ما در مقاله آموزش چاپ روی لیوان در منزل برای آن دست از عزیزانی که تمایل ندارند لیوان خودشان را به جایی سفارش بدهند می توانند با مطالعه این مقاله پس از طراحی لیوان خود اقدام به چاپ لیوان در منزل بزنند. که این یک تجربه بسیار زیبا و جذاب برای شما خواهد بود.